دانلود اهنگ و موسیقی و صدا و نوا و فایل صوتی

دانلود اهنگ و موسیقی و صدا و نوا و فایل صوتی

دانلود اهنگ و موسیقی و صدا و نوا و فایل صوتی

دانلود اهنگ و موسیقی و صدا و نوا و فایل صوتی

یوسف زمانی زندگینامه

بیوگرافی و زندگینامه یوسف زمانی - لیست آهنگ ها و فول آلبوم این خواننده برای دانلود
یوسف زمانی خواننده معروف و مشهور این روزهای عرصه موسیقی متولد 14 تیرماه سال 1371 در تهران هست. وی که در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه مشغول به تحصیل شد پس از مدتی و عدم علاقه کافی به این رشته تحصیلی با تغییر گرایش به رشته استودیو رفت و در این زمینه مشغول به تحصیل شد.

 

به گفته یوسف زمانی در ابتدا به صورت مبتدی وارد عرصه موسیقی شد و در ابتدا با مخالفت خانواده روبرو شده بود و از این کار وی رضایتی نداشتند و این مخالفت ها ادامه داشت تا زمانی که برای اولین بار در دورانی که در خدمت سربازی بود وارد برنامه ی زنده ی تلوزیونی شد. پس از آن مخالفت های خانواده اش کاهش یافت و خانواده اش متوجه شده اند که وی در زمینه موسیقی و آهنگ استعداد فراوانی دارد.

 

یوسف زمانی می گوید :

"هم اکنون در استودیو شخصی خودم فعالیت می کنم و امیدوارم بتوانم در ادامه ی کارم موفق تر باشم و بتوانم کارهایی بسازم که دلنشین باشند و در دل هوادارانم بنشیند و مرا حمایت کنند."

شباهت صدای یوسف زمانی به مرتضی پاشایی
نکته جالب توجه اینست که صدای یوسف زمانی شباهت بسیاری به صدای مرتضی پاشایی دارد و برخی پیام های کاربران برای وی به این صورت است :

"سلام یوسف جان واقعن عالی حرف نداری صداتم مثل صدای مرتضی پاشایی است و واقعا خیلی دوستت دارم."

"سلام من دفعه اول که آهنگاتونو گوش کردم فک کردم مرتضی پاشایی هست صداتون عالیه."

"خداوکیلی صدات عالیه"

"بعد از مرتضی نفر اول ایرانی بی تردید"

"خداوکیلی یه چیزی میگم طرفداری مرتضی ناراحت نشن ولی خدایی صدات بالاتره ... تو هر کاری کنی با مرتضی مقایسه میشی سعی کن همین جور به کارت ادامه بدی ... دوست دارت .. البومت شاهکاره"

 

علایق
یوسف زمانی بسیار شوخ طبع می باشد و با اطرافین شوخی می کند . به گفته خودش : "خیلی شوخی می کنم چون دوست دارم همیشه تو این دنیایی که عمر آدما به هیچی وصل نیست ، حداقل خودم و مخاطبمو به یه خنده ی دورهمی دعوت کنم ."

 

صفحه شخصی یوسف زمانی در اینستاگرام
یوسف زمانی عکس های شخصی خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک می گذارد و هواداران وی که به 70 هزار نفر می رسند نمایانگر محبوبیت وی هستند.

ازدواج و خانواده
یوسف زمانی ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

 

آخرین آثار و لیست فول آلبوم آهنگ های یوسف زمانی در رسانه مدیاک
اسمشو چی بزارم

پاییز امسال

ابرو کمون

شیک

پریزاد

منبع : 

http://ahang2020.blog.ir/

متن آهنگ اخرین داستان

دانلود آهنگ شهرام ناظری آخرین داستان

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * آخرین داستان * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , شهرام ناظری باشید.

دانلود آهنگ شهرام ناظری به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Shahram Nazeri called Akharin Dastan With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ شهرام ناظری آخرین داستان

متن اهنگ شهرام ناظری به نام آخرین داستان


بیا تا جهان را به بد نسپریم

بیا تا جهان را به بد نسپریم

به کوشش همه دست نیکی بریم

به کوشش همه دست نیکی بریم

نباشد همین نیک و بد پایدار

همان به که نیکی بود به یادگار

نباشد همین نیک و بد پایدار

همان به که نیکی بود به یادگار

فریدون فرخ فریدون فرخ

فریدون فرخ فرشته نبود

ز مشک ز انبر سرشته نبود


شهرام ناظری آخرین داستان

مدیاک ››› شهرام ناظری

متن آهنگ باراد به نام ارامش

متن اهنگ باراد به نام آرامش


دور تو گشتم نباشه دور تو به جز من چشماتو ببند تا دل همه ی شهرو ندزدن
دیوونه ی دیوونگی چشمای نازت میرقصی و میرقصه ببین دل ما به سازت
آخه مگه میشه اینجوری بشم پابند تو ای جان میریزه قلبم با یه لبخند تو
جونم واسه توئه قلب تو برای من عشقم ببین عاشق شدی با صدای من
آرامش قلب منی میشه باهام حرف بزنی منو دیوونه کنی دلو از جاش بکنی
عشقت فقط مال منه چشات چی داره مگه دیوونه نگات میشم که همه جوره دنبال منه
دور بشی از من میمیرم اینا خیلی حرفه اینجوری بگم زندگی برام بی تو نمیصرفه
زیبایی و زیباتر از این حس مگه میشه باش پیشمو دنیامو قشنگ کن اگه میشه
آخه مگه میشه اینجوری بشم پابند تو ای جان میریزه قلبم با یه لبخند تو
جونم واسه توئه قلب تو برای من عشقم ببین عاشق شدی با صدای من
آرامش قلب منی میشه باهام حرف بزنی منو دیوونه کنی دلو از جاش بکنی
عشقت فقط مال منه چشات چی داره مگه دیوونه نگات میشم که همه جوره دنبال منه


باراد آرامش

مدیاک ››› باراد

دانلود آهنگ باراد


بگذار هزاران گل شکوفا شود


بگذار هزاران گل شکوفا شود
باور رایج مردم این است که برای انجام بهینۀ امور، باید کار کم‌تری به آن‌ها واگذار شود. با‌این‌حال، از شواهد امر پیدا است که پُرکاری موجب تقویت نوآفرینی می‌شود، چرا که حجم بالای کار امکانِ یافتن راهکارهای جدید را افزایش می‌دهد. آزمایش‌های اخیر برایان لوکاس و لوران نُردگران از روان‌شناسان دانشگاه نورث‌وسترن نشان می‌دهد ایده‌های اولیه‌ای که به ذهن ما خطور می‌کنند خام و معمولی‌اند. اما زمانی که روی آن‌ها فکر می‌کنیم، احتمالات غیرمعمول‌تری در مغزمان شکل می‌گیرد. وانگهی به‌شکل‌قابل توجهی اثر کم‌تری از نوآوری در بیست ایدۀ اولیۀ ما به‌نسبتِ پانزده ایدۀ بعدی‌مان به‌چشم می‌خورد

رهبران برای تولید

رهبران برای تولید -و تداوم تولیدِ- ایده‌های جدید توسط تازه‌کاران، باید فرصت‌ها و مشوّق‌های لازم را در اختیارشان قرار دهند. به‌طوری که افراد فارغ از نقش و جایگاه خود بتوانند از امور بدیهی و پیش‌پاافتاده چشم‌پوشی کنند. وانگهی وجود افراد توانمند در ارزیابی این ایده‌ها نیز ضرورت دارد. البته این بخش از فرآیند بیش از مردم‌سالارانه‌بودن باید متکی بر نخبه‌سالاری باشد، زیرا برخی از آرا معنی‌دارتر از دیگران است. و در نهایت، استمرار تولید و انتخاب ایده‌های هوشمندانه در طول زمان، در گرو آن است که سازمان بین انسجام فرهنگی و تعارض‌های خلاقانه توازن ایجاد کند.